Tokdag (igår)

Igår satt jag inne heeela dagen, vid datorn... Nej juste, halva dagen gick åt att spela gitarr :D Spelade Yoda -låten (by Wierd al yankovic) typ hela tiden, ÄG! haha den är underbar, ska bli asbra på den;) (så bra man kan bli när man inte är så bra på gitarr). Sen hade jag den på hjärnan hela dan, o det fortsatte såklart när jag vaknade oxå.






När klockan var typ 10 på kvällen gick jag upp till Tempo och mötte Mao så började vi vår långpromenad runt gådeåberget. Vi kom dock inte så långt. Gick förbi några släktingar till henne och stod och prat ade med dom aslänge, sen hittade vi en sminkväska med massa saker i som vi la beslag på, åsså mötte vi en annan kompis till henne. Sen kom vi på: Vi går och fiskar!^^

So, vi vände och gick till Mao o hämtade metspöna och gick ner till hamnkrogen, ringde Andreas så han kom oxå dit.
Vi grävde i den supertorra jorden hos Mao efter mask, utan framgång. Så vi tog med oss köttbullar o bröd istället^^ Andreas tog med sig tärnat bacon. Dock på vägen dit hittar jag en mask som ligger rakt upponer på gatan! haha;O Hur stod chans var det att det skulle hända liksom;P En riktig baddare var det dessutom. Jag tyckte dock lite synd om den när mao högg han/hon i två delar.. men dom lever ju ändå:P

Så satt vi där på bryggan och fiskade en tag:) Mys. Det nappade dock bara spigg som släppte halvvägs upp i luften.. men det var mysigt o vi pratade på där, visslade lite på fiskarna som farbror melker och åt kexchoklad.

Sen skulle vi hem och det föll sig så att jag visst skulle hem till Mao. Så jag sov där.

Ny dag, nya tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0