Mån-dag

"Kolla månen." (per),(inside joke)

Nä det är för mycket morgon för att se nån måne. Men det är inte vad dagen handlar om heller.


"Nu ska jag berätta en histåria." (per),(inside joke)


Det går inte så bra att vända på dygnet. Det går inte så bra att försöka vända på dygnet. Ikväll/natt har jag suttit och redigerat bilder till utställningen för mamma ska komma klockan 10 imorn *gäsp* så far vi och beställer dom i större format eller nåt...   ...okej jag har inte baara redigerat. Har kollat in massa Neil Patrick Harris grejer oxå! :D ...och ätit resterna av tacopajen! :D



Iallafall, på dagen cyklade jag till stan. Först skyndade jag mig att köpa biljett till Broöppningen! :D Wiho det fanns kvar! Passa på du med, gå till Allehanda Media här i Härnta, det köps många varje dag sa hon. Men nu kommer jag garanterat vara där iallfall. Jag är hemskt pepp. Flera bra artister som Kraa (underbara, dansaaaaa), Moto boy (underbar musik), Promoe (Känn gunget, dansaaa), Snook (well, gunggung!), Lassa lindh (well, yeah why not). Sen skulle det vara en hemlig artist oxå tror jag!
Alltid lika spännande;P Go for it, köp biljett! It's gonna be legen... wait for it ...dary!

Förresten fan vad turister det är i Härnta :P När jag kom ut från Allehanda kom ett par fram och frågade vart det fanns ett hotell där i huset. Sekunden senare kommer en familj och frågar om vägen till HM. Well, trevligt:)

Därefter gick jag in på Intersport och köpte ett lås till cyklarna och bromsgummin. (10% rabatt för HCK-medlemmar^^) Det visade sig att Anna stod i kassan där:D så jag pratade med henne sen ett bra tag.

Tillsist kom jag till hemköp och hittade lite billiga bra-att-ha-laga-mat-grejer och Äppercidervinäger (nu ska jag bli frisk!). Jäkligt starkt men bra. Jimmies mamma tipsade om nåt bra som finns på hälsobutiken oxå, måste kolla in vad det är.


När jag kom hem möttes jag av papsen som stod och knackade på min dörr. "Du öppnar inte!"  Vi kollade lite på vad som skulle fixas, vad han skulle hjälpa till att sätta upp på väggen. Ett "bar"bord ska upp, en spegel, ett cd-ställ. Det kommer bli awesome.

Ja... man kanske ska ta och sova några sisådär 4-5 timmar innan man måste upp. Yeeeeaaaaaaah.

John blund har mycket att stå i. Han sa till mig, ni får vänta ni.





 
 


Kommentarer
Michaela

Haha, gud nej, den slängde jag ut direkt första gången jag städade här xD Köpte för nån dag sen när jag kände att det var dags att göra plättar <3<3<3 :D Haha, och ikväll blir det kebab i pitabröd med maaaaassa grönsaker för mutter och putter kom förbi och lämnade massa grönsaker! :D

2009-07-28 @ 17:53:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0