Lördagsgodis

Igår satt jag inne hela dagen, så idag blev det andra bullar!

Steg upp innan 9, hårt. Visste inte ifall jag skulle lyckas komma iväg förrän jag satt på bussen. Jag hade ändå planerat det fint, jag gick ut för att ta cykeln ner till bussstationen i god tid, mycket bra:) inte likt mig. Nästan för bra för att vara sant. Och... såklart det inte var sant! Vad tror ni..? Kom utanför dörren och påmindes av det tomma cykelstället att cykelt fortfarande stod nere på stan. Då blev det plötsligt bråttom.

Men det gick bra. Kom i tid, tre minuter innan eller nåt^^ Var svettig som fan och hade astma och var snurrig av förskylning och sömnbrist. Men jag var påväg!

Dockstadagen. Jag åkte dit ensam, hade vart kul med sällskap men jag var lite sent ute. Smsade några på morgonen, då sov dom förmodligen^^ Men det var riktigt nice att åka ensam oxå. Lämnade h-sand när det är stadsfest o allt och for till docksta haha^^ Det var skönt. Inga jag kände förutom Anton, jag gick omkring och njöt. Kastade pil (onödiga 100 spänn xP), kastade skor och var med på melodikrysset. Det gick skit i alla tävlingarna men whatever. Och gosh vad getingar det var! Hade satt mig tillrätta på marken nånstans o skulle äta min macka, så kom där en getingstackare och ville äta på samma macka, så jag fick springa därifrån lite halv-diskret sådär ;S

Köpte en tröja oxå! En lion of judah jacket. Ibland tror jag på kärlek vid första ögonkastet. Den är ursnygg^^ (om man gillar rastafärgerna osv) Hittade en liten bild på google:
Man ser ju förståss bättre i verkligheten hur snygg den är.
Ett stort såntdär märke på ryggen oxå.

Sedan var det ju Antons modevisning! Han och 4 tjejer catwalkade med varsin outfit ur Antons egen kollektion som han gjort i sommar, egen design alltså, och han har ju sytt dem själv oxå. Det var roliga idéer. Känningar med makaroner i godissnören, geléhallon, spelkort och spelmarker, kedjor och själv hade han en glittrig korsett.

Det var nice och intressant att se och framförallt kul att träffa honom! Det var ju hemskt längesen. Plus att hans mamma kom fram o pratade med mig, hon kände igen mig;O jag kanske träffat henne 2 ggr eller nåt. Blev väldigt glad för det iaf:)

Anton och några skulle med bussen till härnta och stadsfesten sen så då hängde jag på åsså fick vi prata lite! Dock har vi hemskt mycket mer att prata om så hoppas det går vägen nån annan gång i sommar, för well, "he's a busy man".

han o emelie ska visst komma förbi senare och lämna lite grejer medan det festar loss^^ Jag ska väl vila ikväll igen. Måste käka nåt nu, svälter ihjäl, (fast jag körde förbi donken och köpte en cheeseburgare av Helena när jag kom fram). Sen kommer jag förmodligen somna eftersom jag gick upp så tidigt, ska försöka hålla mig från att sova flera timmar iaf. Måste vända tillbaks dygnet lite om jag ska klara av att jobba när det kommer.

Inte tänka dystra jobb-tankar, vila och ta hand om sig själv är nu det vi högst rankar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0