Lasagne

Den blev lyckad! Och oj så gott det var:D mmmmmmmm, har kvar halva till en annan dag oxå.

Det blir hemma för mig ikväll ändå. Mamman till barnen jag brukar vara barnvakt till på sommrarna ringde precis. Hon frågade om jag kunde vara med illbattingarna imorn medan hon göra några ärenden osv. Så jag ska komma dit 10:15 imorn och vara där till 15:00, så shit alltså, jag måste fan sova. Jag vet hur det blir annars och det är så pinsamt om man halvsomnar när man ska hålla koll på dom.. gosh ja. >< Jobb... och pengar:D och söta små barn^^

Så det blir nog att se en film eller nåt ikväll istället, och soooooova. Men imornkväll blire andra bullar! hoppas jag.

Ha en rolig kväll allihop, ramla inte i en grop (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0