Just dance!

Nu är klockan småtimme och jag har inte fixat nå mer i kartongerna som jag skulle göra. MEN, jag har lärt mig hela koreografin nu!:D Alltså den där från slutscenen i Dirty dancing då de dansar fram bland publiken med Johnny (Patrick Swayze) i spetsen. Den är inte så lång. Dock askul. Nån som vill ta en lektion? :D Graaatis;) Jag tänkte att alla skulle lära sig den så att hela stan kan dansa fram på gatan. Eller alla som brukar gå på Gennys och dansa kanske;) Så kör vi den där, haha:) Det blir asbra^^

Nu fattas bara en danspartner så jag kan lära mig par-dansen de gör oxå! Jag vill gå en Mambokurs nu nu nu.

Kan grundstegen iallafall än så länge. Jag håller på att kolla in en massa youtube-klipp med mambo/salsa-kurser. Hittade ett bra klipp där en kille förklarar vad Mambo är och skillnaden mellan Mambo och Salsa, för det är nästan samma sak. Same basic steps. Åsså visar dom grundstegen. Se den Här.



Feel it baby. I'm crazy!


Kommentarer
Anonym

Juste det är du som har den filmen! Jag tar den gärna nästa gång vi ses/ Klara

2009-07-09 @ 17:36:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0