Goodnight sweetheart

Idag, eller igår, softade jag tills samuel hörde av sig kl 3 att han var hemma och att vi kunde öva. Eller just det! Jag gjorde faktiskt mina magövningar och det :D Duktigt duktigt!

Skulle cykla till honom. Kollade ut genom fönstret; smatter smatter på glasrutan. Massa regn. Kom på att jag hade ett par regnbyxor som jag aldrig använt! Tänkte  att nångång ska väl va den första, så jag drog på mig dom. Sen blev jag ledsen när jag kom ut och märkte att det knappt regnade längre:P

Sedan när jag var nästan framme hos Samuel fastnade min sjal i hjulet så det tog helt stopp. Fick slita lös den med våld, gick inte på annat sätt ;s Så nu är den i trasor^^ Gillade den:( Men jag har endel fler^^

När jag kom dit väntade varm choklad o lite kakor :D Värsta nice. Så det blev bra tillsist iallafall^^ Sen övade vi några timmar på låtarna, kuligt kuligt ^^ Samuel for till S-vall igår oxå, och då grejade han en Kazoo till mig på nån musikaffär:D 40 spänn. Soft instrument alltså ;D Om ni inte vet vad det är, kolla in det här. Vi ska använda den lite när vi är gatumusikanter nån dag.

Sen stack vi till hans mamma och väntade på att hon skulle komma hem och laga mat^^ Då ringer Mao; "Du måste komma till jimmie nuuuuu, absolut seenast kl 9. Annars går vi^^" Typ. Yeah, så lite stressigt  blev det. Klockan var över halv 8 och jag skulle äta och duscha och allt. Tänkte att nu måste jag hem på en gång, hans mamma hade inte ens börjat med maten. Men då var de så genialiska o superschysta så vi gjorde nån enkel snabb mat så att jag hann äta där. Mkt tacksam jag vara. Så jag hjälte till, åt snabbt och sa hejdå...;P Men tacktacktack!

Hem och stressa och sen till jimmie, kela, mao ett tag, sen till Bittens. Och utanför på storgatan hade några ungdomar i pingstkyrkan gratis kaffe, te och kladdkaka!:D Jag och kela sprang dit så fort vi fick reda på det hehe. NamNam.

Vakterna på Bittens ville inte se nåt leg eller nåt sen utan de var bara nyfikna på vad det var vi hämtade där borta. "Kladdkaka!" haha, men jag glömde ta te. "Hur kunde du glömma téet?" sa en av vakterna. osv osv. haha vakterna var askul ikväll. 

Det bar av till jimmie igen sen, kollade när de spelade mario cart. Haha jag hade askul åt när gubbarna ropade "yihooo" hahhahaha. Gosh. Och William var galen^^ (hunden) Och jag o kela satt o pratade mat. Om tid finns ska vi handla imorn och sedan göra potatisgratäng:)

Kom hem helt törstande efter mat<3 Gjorde några varma mackor och nu är jag nöjd.

Nu vill jag bara sova. Ögonen faller strax igen, det kan jag lova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0