Get up, stand up

Igår sov jag typ till halv 3, tillsist kom malva och satte gitarren på mig och ville övar låtar med mig, så jag låg där och spelade och knarrade till sång. Vilket Malva hade hemskt kul åt.  Åsså kom mamma den paparazin och knäppte kort på mig:P

(bild från mammas kamera)

Tillsist kom jag upp till lunchen iallafall, sen blev det till att jobba (ta hand om alvin). Denna gång blev det 5 timmar. Åt middag och bäddade ner alvin för sömn. Jo, bytt några blöjor har jag ju oxå gjort om ni undrar.

Jag kunde verkligen inte sova sen när jag skulle bädda ner mig själv, först låg jag bara där och lekte  med datorn som vanligt ett bra tag, sen försökte jag sova. Men jag började tänkta på "How I met your mother"-serien så jag var tvungen att köra igång ett avsnitt. Efter det försökte jag sova än en gång, men jag låg bara och tänkte, på allt och inget. Och lyssnade  på Enya<3

Uppenbarligen så somnade jag tillsist iallafall. För jag vaknade idag. Jag sov på övervåningen här i östersjäland hos mamma, och mats, emil, morfar och morbror började bygga och såga och borra och leva om en massa typ kl 9. Men jag låg där och sov ändå jag^^

Nu ska jag byta blöja och sedan gå en promenix med alvin, dagen är solig, var rolig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0