Fredagsfest?

Neej, jag har suttit inne, hemma, i min soffa heela dagen sen jag steg upp. Förutom när jag lagade mat å gick å snöt mig några ggr. Datorn och musiken har vart min dag. Försöker välja ut bilder som jag ska ha som utställning på inflyttnings/40års-festen i Östersjäland-äbro.

Det kändes bra att inte gå ut idag^^ Det var mysigt att höra när det regnar ute. Vaknade btw av att det var rena stormen ute (ja det lär ju vart fler som märkt det), som bankade, frustade och försökte slå in mitt fönster. Då hade jag fönstret lite öppen oxå.

Förut satt jag aldrig i min sköna soffa, satt där EN gång och åt, annars aldrig direkt. Nu vet jag varför. För att det var meningen att den skulle stå på andra sidan av rummet! ;D Nu sitter jag i den hela tiden. Trivs sjukt bra såhär! Så mysigt:D

Idag fick jag veta att det är Docksta-dagen imorn och att Anton ska ha modevisning där med sin nya kollektion, helt egen design! Det vill jag ju se. Det är 12.30 imorn, nån som vill hänga med på en busstur dit eller vill köra bil?^^ Det är ju förståss marknad o andra grejer oxå:)   ...ja vi får se hur det blir. Kanske åker dit ensam annars, fast anton kommer väl va lite upptagen o stressad.

Återstår att se, om jag lyckas mig dit bege.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0