En fredag

Det här och mitt förra inlägg försvann först, så jag fick jag skriva om dom. Fattar inte hur jag orkar:P Men det gör jag uppenbarligen.

Idag vaknade jag kl 10, denna gång var det inte lika nice som det brukar att bli väckt av telefonen. Det var Emil som ringde;
"Är du vaken?"
"Neeeej"
"Jag är i din källare och fixar med cykeln, skulle behöva en tredje hand."
"Jag sooover."
"Hm, okej... då kommer jag upp då."

Så höll i kedjan en sekund så var det klart. Sen pratade vi lite MTB-SM somär igång just nu och hur de hade gått för de andra. 2 pallplaseringar hittills!:) Sedan gick Emil och jag steg faktiskt upp för en gångs skull, och gjorde frunch. Dock somnade jag sen igen vid halv 3... och vaknade än en gång av att Emil och Evelina kom instapplandes och skulle byta om till cykelkläder och cykla till hennes stuga typ. Ja, hon skulle testa på det hon oxå, och låna min cykel fick jag veta^^

Nu håller jag på att laga middag, det kurrar som fan i magen. Tänkte försöka mig på Lasagne! Återstår att se om det blir lyckat. Måste dock ha mer ost! Hade bara en minibit och till lasagne måste man ju ha maaaaaassa ost! Ska kila en sväng till fars hus (de är borta i sommarstuga) och kolla ifall det finns nåt, annars får jag sticka på affärn å köpa en dyr jävel ;S



Vill egentligen bara vara hemma ikväll och fixa i lägenheten, har inte vart hemma på hur länge som helst nu. Bara i Äbro och ute på andra ställen och endast sovit hemma typ. Dock kom ju Menos hem från Japan idag så det kanske blir en sväng ut senare iallafall^^

Man ska va glad att man bor under tak, jag är ett matvrak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0