Do Re Mi Fa So La Ti

Kages utflyttningsfest var hemskt trevlig, träffade några nya riktigt trevliga personer dessutom:) Vi stack ner på stan framåt natten, gick omkring bland folk där o chillade på. Träffade Johnny, pratade endel med han:) Det kom förbi en gubbe som diggade Johnnys tröja och knäppte kort på den och allt^^

Juste när jag gick in på Bittens en kort sväng träffade jag oxå han som lurat i mig två gånger att han är 20, fast han är typ 30 eller nåt. Jag sa "Du är inte 20." Åsså gick jag ut ;P Inga luringar mer inte.

Jag och Mao gick hem tillsist, hon orkade inte gå hem så hon fick sova på min soffa. Johan Saarela slog följe på ägen, vi pratade lite gamla HCK-cykel-minnen^^ 


Idag, söndag, skulle jag cykla ner till Hemköp och möta samuel så han kunde lämna kazoon till mig. Jag tror han frågade vad jag hade gjort dagen innan. Jag sa; "jag var på utflyttningsfest.." (*knackknack* så plötsligt knackar det på hemköpsfönstret) "..hos henne!"  Då var det självaste Kage som knackade, haha, det var läskigt^^

Cyklade hem och åt sen (rester) och tog sedan cykeln återigen och for iväg till Nickebo! Där skulle Tobias spela! Där var oxå Rosie, Tone, Per, Rosies (malins) alla systrar osv. Det var mysig och trevlig stämning och Tobias spelade och sjöng ur ett program han satt upp. Några egna låtar och några covers. Det var helt underbart, jag älskar verkligen hans musik. Soundet, texterna, rösten. Ja gud ändå, som Kela skulle sagt. Jag satt bara och njöt till 100%. När han sjöng "Visa vid vindens ängar" var jag sjukt nära att sjunga stämman som jag lärt mig på estet när vi sjöng den^^ Jag skulle fan gjort det:D



Det cyklades hem sen, med tone, tobs o rosie. Kramades o sa hejdå o att vi måste hitta på nåt i sommar och ses! Typ grillkväll eller STARWARS-MARATON, igen xD Ellerhur:D VIlka är på? Vi får nog ihop ett  bra gäng^^




Därefter kom jag hem en sväng och hämtades sedan och åkte till mamma. Så nu sitter jag här i älandsbro, det är trevligt att komma hit såhär ibland:) Det känns alltid bra att komma hit, mammas sambo Mats o hans barn är ju wonderfulla:)

Malva och jag har suttit o sjungit och spelat lite låtar som vi ska köra på "inflyttnings/40-års festen" vi ska ha här i augusti:) Det kommer bli nice xD

Tiden flyger hit och dit, ska ta den nu till att sova en liten bit. 


Kommentarer
Kage

Haha XD Bra att du hade kul :D

2009-07-14 @ 00:52:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0