Dan före dan före dan osv

Jag orkade inte skriva nåt igår, internet var så saatans segt, hade tagit 100 år minst att lägga upp en bild.

Orkar egentligen inte nu heller, är totalt slutkörd efter dagen. Upp innan 8, vågmannen klockan 9, repareparepa. Lunch på donken (sallad) och var övertrött och fick massa skrattanfall och en spindel på tröjan. Hade dock lite energi då. Tillbaks på vågmannen, repareparepa. Sista sekunderna på in chains höll jag på att tappa de tunga trumstockarna för att jag var så slut. (jag kör på tjockistrumman, oljefaten och tammen, så liksom.) Rodda, rodda, rodda ner alla saker och instrument som vi ska packa imorn klockan HALV 9 ...

Sedan satte jag mig i fojjis och bara SATT, tänkte att jag lyfter inte en muskel till. Mennn, Memme fick ändå med mig på röda korset och amnesty. De rear båda två! Hittade 3 fina och roliga skjortor/tröja! :) (som alltid typ), en av dom blev jag riktigt kär  i. Men har ju ingen kamera så kan inte visa:( En är prickig, en blommig med rosor typ, en rutig med massa glada färger! :D haha många olika mönster^^


Igår var en lång dag. Mamma skulle hämta mig kl 10 men jag vaknade 11 av att hon ringde och sa att hon kommer om en halvtimme. "okej!"  Vi satt och kollade på bilderna ett tag och bestämde vilka som skulle vara i mindre och större format (det blir ju lite dyrt.)

Sen ringde Mats åsså gick vi ner till Briggens (grannen) och käkade kebabtallrik. gött. Jag skrattade så jag grät ett tag och höll på att spotta ut vattnet när jag såklart började skratta nä jag drack. (det gör man alltid om man är normal..) Mats kan vara ganska rolig ibland...

Därefter for vi och beställde bilderna då, sen lånade jag om böcker på biblo (har lånat om dom så mycket så det gick inte längre så jag fick lämna tillbaks och låna om igen:P) Det var sömn-böckerna till svenskaarbetet. Måste skriva det innan skolan börjar igen.....

(Bild till utställningen.)

Det bar iväg till Tone sen, där satt jag, tone, malin, carl o tobbe o planerade lite grejer till urkult. Gemensamma matinköp och så (de har ett trangiakök). Det blir dock mest att äta urkultmaten<3 Vi hade rätt kul haha. Sedan visade det sig att carl pappa kunde skjutsa han o mig till urkult, så vi hinner komma dit på torsdagkväll efter spelningen:D


Nu är Anna här!:) Så ska avsluta det här.

Slutet gott alltid gott.

Eller, R.I.P Micros mamma! Jag ville inte tro dig Micro, men jag måste väl. Konstiga saker. Satt och grät ett tag när jag väl fattat.

People change
Things goes wrong
Shit happens
Life goes on



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0