Borta bra

Nu är jag heeema.<3 Kom hem och la mig på sängen och sov i 2 timmar...^^ Gosh. Nu har jag ätit mat och piggnat till lite med mammas kycklingkryta och äggnudlar. Härligt att äta nå andra nudlar än snabbnudlar för en gångs skull.

Jag fick btw en liten inflyttningspresent av Märet (Mats mor) när jag var i äbro, 2 grytlappar, det var nåt jag inte hade, skitbra:)
Annars var det ooxå trevligt att va där:) Dock har jag glömt att göra mina magövningar och det under dessa dagar ;/ Får komma igång igen nu då.

Nu ska jag ta och komma i form och sedan kila iväg till stadsparken där det ska vara trevligt folk har jag hört:)

Dagarna kommer och går, medan man nya erfarenheter sår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0