Baby it's warm outside

"I morse" kom jag upp ur sängen vid 1 ungefär, ganska duktigt faktiskt, med tanke på att det blev så sent igår. (Öh, as always?....) Samuel ringde sen iallfall, så bestämde vi att vi skulle dra ner på stan och sätta oss vid hemköp och spela. Drog ihop gitarr, djembetrumma, kazoo, ukulele, ägg, textblad och cyklade iväg, gick in på hemköp och frågade om det var lugnt. Helt okej:D

Det var riktigt nice att sitta där o spela o sjunga. Samuel spelade gitarr o ukulele och jag trummade o körde lite på kazoon. Förutom en låt, då spelade jag gitarr o han trumma. Vi hade ju bara övat 2 ggr tillsammans och hade inte sådär hemskt många låtar, så vi körde dom några ggr och hoppades att det kom nya folk hela tiden:P Sen körde vi några andra låtar som vi kunde lite halvt eller som vi inte övat på inför det där bara. Typ Balladenom fredrik åkare o cecilia lindh, Brev från kolonin, Yoda-låten, nån Kanon, No woman no cry, visa vid vindens ängar osv. Vi satt där och lekte på en stund, det verkade uppskattas iallafall^^

(Sådär kunde man ju sett ut^^ Men nästan så, djembe o gitarr hade vi ju iallafall:D)

Liiite kosing fick vi oxå, typ 120 var eller nåt. Men vi kom typ efter ruset, lite sent. Så nästa gång ska vi va ute i god tid så kanske det blir mer;) Gick in på hemköp sen å köpte mat för pengarna!

Det där måste vi göra om och kunna fler låtar och kunna låtarna bättre. Dacapo! Åsså kommer ju memme hem nu oxå så då blire öve med henne oxå :D 

Nu har jag ätit underbar mat, kyckling och couscous, min underbara dressing, tomat o gurka runtom maten ;D Asnyggt. Så nu ska jag bara klä på mig osv och sen sticka till Kage på uuuutflyttningsfest!:D^^


Great sunny day, and the evening great also will be, yey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0