Magar!

I natt satt jag uppe hela natten, gick och la mig med tuppen kl 7. Anledningar:
  • En massa urkultlängtan, så jag var tvungen kolla på massa bilder.
  • Och lyssna på massa bra musik.
  • Massa anledningar som jag inte minns, säkert inget att komma med.
  • Men den största anledningen va ändå att jag läste Pickas blogg sen många många veckor tillbaka.
Framförallt läste jag om nån som för tillfället är 26 veckor och 1 dag gammal och skumpar omkring i mamma-mikaelas(pickas) mage!!!!! :D:D:D:D Först var jag tvungen försäkra mig några gånger extra om att det var hennes blogg (fast att jag visste mkt väl att det var det). Hon ska bli mamma för fan!:D Jag har inte träffat dom på ett bra tag nu, delt för att de varit på cypern och jobbat, och inte läst hennes blogg så jag fick mycket information att ta in på en gång. Åh, jag tycker sånt här är så himla kul. Jag har aldrig haft en kompis som blivit gravid. Visst jag känner inte henne jättebra precis, men träffat henne och rö'skägget ett antal gånger. Och de är fina människor! Jag lämnade den nog längsta kommentaren hon fått på bloggen och var jätteexalterad, hihiiiii, jag blir så lycklig. Och de kommer bli superföräldrar oh yes! Jag håller alla mina tummar för att allt ska gå jättebra. Det bådar gott!:) Tänka sig va!

Ett litet liv




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0