För någon gångs skull

-         För en gångs skull gjorde jag vad jag sagt att jag ska göra! Så nu har jag en usb-kabel och kan sätta in bilder på datorn från mobilen:D Äntligen! Passade även på att köpa lite roliga trosor på rean på lindex, letade reda på det som fanns som inte var string. Har tro det eller ej aldrig satt på mig ett par string, tkr det verkar oskönt, men jag vet ju inte. Jag klarar mig så bra utan^^
Sen storhandlades det lite MAT som planerat. Det var dags alltså, nomnomnom. Har dock bara ett liiiiiten frysfack och det suger. (!)

Kom hem strax innan fem och insåg att jag skulle på spinning kl halv 6. Slängde i mig lite fil och packade ihop allt (nej jag glömde inget faktiskt:O) och tränade lite powerwalk på vägen dit:P (Ofrivilligt). Men det var skönt att spinna lite, ett 70 min-pass, lite längre än vanligt såhär innan det nya året. Kände att spurten gick bra oxå^^ Sen skulle jag basta ångbastu som vanligt, men där stank det svett som aldrig förr så jag tog den gamla hederliga bastun istället.

Nu haver jag ont i huvet, fast jag svalt en alvedon för ett tag sen. Bah. Och jag har ångest. Över lite allt möjligt. Jag vill bara vara. Slippa tänka. Men icke. Hjärnan förföljer mig. 

Här får ni då se lite bilder från mobilen på mina pepparkakor jag berättade om. Avnjut:



Kommentarer
Michaela

Som var fulla med folk, orka prova när det bara är basic plagg och billigt ;) Det går alltid att göra nånting av det ^^ Och vi har ju en magisk symaskin här hemma så det går ju fort att sy upp den bara :D

2009-12-31 @ 15:43:28
URL: http://piw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0