En vinterdag

Vaknade för några timmar sen ur min lilla halvlånga tupplur. Jag steg fan upp kvart över 8 idag! (skulle få skjuts till stan då). Jag är alltså hemma nu tack och lov. Det var jättetrevligt och roligt att vara i älandsbro några dagar med familj o så, men man ska inte överdriva. Jag hade nog inte klarat en dag till. Kände att jag började bli lättirriterad, det blir lätt så när jag får en överdos av familj... sad but true. Egentligen borde jag inte vara där mer än två dagar, tror det blev en natt för mycket. Fast 3:e dagen hade jag det jävligt bra!

3:e dagen, igår, gick jag upp strax efter 11 faktiskt, för att hinna umgås hela dagen med morbror oh morfar innan de skulle åka. Så det blev en promenix ute i snön och endel nedbrottning i snön för den delen oxå!:D Det började med att jag slug som en emma kastade ner malva i den djupa snön, dock flög ju jag med förstås^^

När vi hade snöat ner oss riktigt ordentligt sopade vi av oss och gick in och drack varm choklad! Därefter blev det att spela en omgång buzz och sedan wii! (bowling och golf). Det var första ggn jag gjorde det! Innan har jag bara spelat mario cart med wii. Det var kul iallafall:D Sedan fick jag lite tid till datorn och la in bilder från mammas kamera, som jag kan lägga upp nu!:) Sedan blev det middag! Lax!<3 

Efter middag blev det ännu en omgång runtpingis såklart! xD Det är grejer det! Sedan såg vi Grinchen på våran hemma-bio.

Kan man ha en bättre vinterdag ungefär? :D Hade jag bara haft nån att krama på natten sen så hade det vart perfa (Y) Men här kommer lite bilder då!:


Ha en fortsatt najsig kväll
Däcka inte på ett fjäll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0