Dan före dopparedan

Idag ringde väckarn kl 11, sen ringde Klara kl 12, sen steg jag upp.
Vaknade till lite och gjorde god lunch/frunch och såg på julkalendern. Jag ligger efter, är bara på kapitel 17, jag måste verkligen lägga på ett kol. Den är ju inte jättebra egentligen, men jag ser mest för stämningens skull:)

Vid halv 2 kilade jag iväg neråt stan för att möta Klara och dra till NBVs danslokal och dansaaaa:) Vi nötte på jazzdansen till vårt projectarbete och kom på en stoldans. Och skrev ner den! (viktigtviktigt). Därefter gick vi hem till mig och gjorde emmas specialmacka och pratade. Sen gjorde vi chokladpudding och pratade. NomNom igen! Det var mig en trevlig dag må jag säga.

Fick ett sms av papi: "Vi äter ur kyl och frys kl 18 idag. Sen kläs herr nyplockad." Så nu ska jag strax dit och käka och klä julgranen alltså:D JulJulJul! Strålande jul!

(förra julen)

Funderade på att sova där tills julafton, jag menar, julstrumpan liksom! Men jag skippar det. Jag måste hem sen och slå in julklappar och shit så. Jag får hänga upp en julstrumpa iallafall och gå upp mitt i natten och stoppa ner julklappen jag fick av Micro och öppna den på morgonen:D Nämen nejheller, skoja ju bara, klart det är tomten som kommer och lägger nåt i strumpan, jag behöver inte oroa mig.

Ha en strålande kväll!
Ät pepparkakor och var snäll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0