Chill måndagskväll

Innan jag går och sover ska jag bara kopiera vad jag skrev på bdb om kvällen (det blir enklast så). Som tur är börjar jag kl 18 imorn, då vi har julavslutning^_^ Vi får jullov tidigare eftersom vi lussat så mycket alla estetare, på kvällar och tidiga mornar och så. Iallafall, ikväll:

Slagverksjulavslutning och middag hos Johan/Slagge med alla slagverkare var det ikväll minsann. Hemskt trevligt, tittade på gamla slagverkskonserter på VHS, pratade djupa ting och lyssnade på hans historier. Bättre slagverkslärare kunde man inte fått. Vår egna älskade hippie.


Såhär kan det se ut i slagverkslivet: (bilden(gamla bilder)): Grillning, ihopbyggning av marimbor efter att ha rivit ner dom för att flytta dom till konsert, chillning i solen, dirigering av trumbit med hörselkåpor, chillning med slagverksvideor.


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0