Brunch for one please?

Idag klev jag upp efter tolv nån gång och gick inte till matsalen, nej för den var stängd idag, så åt lite makaronilåda-rester som jag gjort själv från igår istället:D Brunch ftw!

I övrigt har jag bara städat, sorterat i i banankartonger, duschat och sett på julkalendern^^ Och lyssnat på Elvis förståss. Kanske inte sa att jag fick en förtidig julklapp av mama igår; nämligen en 3 Cd grej med Elvis! Rockin' Elvis, Romantic Elvis och Christmas Elvis! Så ni kan ju tänka er vilket röj det är här nu. Hon kunde ju inte vänta med att ge mig världens bästa julstök-skiva till efter jul heller^^

Jag kanske säger ofta att jag håller på och försöka få ordning här med alla kartonger och dess innehåll ja, men det går inte så snabbt, det finns mycket små grejer. Men det går framåt!:D Jag hoppas på lite ordning innan jul!

Och om ett par timmar kommer Micke hit!:D

Ha en kulig kväll
Få en julig smäll (klapp)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0