Vilken dag

Ojojoj, det må jag säga. Inte dåligt, kul har det varit. Många skratt, mycket mycket musik, dans dans, harmoniska stunder och även lite tårar för min del, glädjetårar. Mer om det imorn.

Nu dricker jag te och har lite ont i huvvet och är helt slut, men det är endel folk kvar så ska väl ändå dansa lite i salen innan jag somnar^^ Jag, Marielle o Tobs ska sova i husvagnen^^

För jag har himlen runt hörnet
En egen ängel i en säng
Som om
Himlens alla små stjärnor
Sjöng för mig
Sjöng för mig


Kommentarer
A. Hörnfeldt

Åh, taha, tack, då lyckades jag med mitt mål!:)

hoppas det gick bra igår. puss

2009-08-23 @ 16:53:04
URL: http://antonhornfeldt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0