Tiddelipom

Jag dog fint idag, på ett fysiskt teaterpass. "Jag klarar inte mer! Ni får fortsätta utan mig. Gå..." Så fint så fint. Så var den lilla "showen" slut, eller njä, hela grejen slutade inte med att jag dog men a. O det var ju inte det ända som hände men jag tänker inte berätta hela^^ Ettornas och Tvåornas shower var jääääkligt bra de med xD

Madde upplyste mig om att det var marknad idag, så vi gick dit sen. Köpte massa fiiilmer! Det var 3 för 100, jag fick 7 för 200=) Se film?^^

Ska man orka ut ikväll tro. Jaaaaa det är klart, men

Nu är jag trött. Och hungrig. Ja, jag kan göra middag! Ursmart.

Mat ska det bli, tiddelipom
Mumsinomnom, tiddelipom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0