Update för Onsdagen

juste, Emil och jag gick hem o åt middag hos far sen. Jag bor ju inte kvar där, men Emil gör det. De har som en "regel" eller vad man ska kalla det, att de alltid äter kl 5. Kommer man inte till 5 så hör man av sig. Och det hade Emil glömt igår och på en gång blev det samtal om det. Jag vet inte hur många gånger när jag oxå bodde där som jag kom hem åsså var man tvungen att snacka igenom några "regler" det första man gjorde eller när man satte sig och åt och ville ta det lite coolt. Jag fattar bara inte varför det ska vara så jäkla viktigt! De har bara fått för sig det, lurat sig själva. Eller pappas fru har fått för sig det och sen har hon fått för pappa det. Pappa skulle inte bry sig så värst annars tror jag. Så jag började försöka argumentera lite direkt, för Emils skull, eller för allas skull, herregud. Men släppte det fort.

Aja, jag är glad att jag slipper det där! :D Alla dessa regler var ju en av de största anledningarna till att jag flyttade hemifrån. Älska egen lägenhet! I just feel sorry for my brother. För jag vet att han känner precis som jag när det gäller allt det där.

Moving out is the shit
For me it was a hit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0