Tisdagen före nästa dag som är imorgon

Igår övade jag och Malva lite ute i stora salen inför festen. Haha, vi har så sjukt kul ibland hon och jag. Syskonhumor på hög nivå. För att inte tala om när mamma kom in: Vi spelade en låt som jag gjort som heter "Ingenting". Refrängen går såhär: "ingenting, ingenting, ingenting, ingenting, ingenting." ^^ Vi diskuterade hur malva skulle sjunga på den. Tillsist sa jag "men sjung bara ingenting." Sen började vi skämta om det. "Sjung absolut ingenting..!" osv. Plötsligt kommer mamma in i rummet; "Det hörs ingenting dit in!"

Mamma stod där som ett fån och fattade ingenting medan vi garvade ihjäl oss, tills mamma gick, och ett tag till.^^ Gosh xD Det är förstoss en sån där grej som är mycket roligare när man är  med om det och inte så kul när man berättar^^ Men håll med, det var kul xD

En big anledning till att jag åker ut hit till mamma är för att ladda ner filmer/serier och annat! Den går åtminstone  lite snabbare här än hos mig. Nu har Doogie Howser MD season 1 blivit klar, en serie med Neil patrick harris när han var i  tonåren typ. Har inte kollat in den än, ska bli intressant. Massa andra Neil patrick harris grejer laddar nu oxå xD

Hemma hos mig lyckades Dirty dancing 2 bli färdigladdad efter nån månad sådär (...). Jag blev glad och satte mig för att kolla in den. Det visar sig att de pratar Italienska!..... ha. ha. Men nu har jag laddat hem rätt version här hos mamma iaf. Tur jag har laptop!

Imorse vaknade jag riktigt tidigt av en fluga som surrade omkring mig. Fösökte somna om men jag bara somnade, vaknade, somnade, vaknade hela tiden fram till kl 1. Jävla flugjävlar! Att jag inte steg upp när jag ändå inte kunde sova. Men är man emma så är man.

Blir nog att jag stannar här i äbro en natt till. Ska ta hand om alvin ikväll och tjäna lite kosing. Sen blir det hem för att ha masser att göra hemma.


Flug fyla flyga flug, och den fyla flygan flug.

Suit up!


Kommentarer
Anton Hörnfeldt

Jag håller verkligen med dig, indeed. Löjligt!

Dock måste jag säga att jag är tacksam över den där kommentaren. Fick världens pepp!

2009-08-04 @ 23:29:02
URL: http://antonhornfeldt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0