Måndagen före Tisdagen för att det inte har nån betydelse

Klev upp ur sängen idag nångång och hoppade in i duschen, sköööööönt efter 4 dar på festival kan jag ju säga!

Klockan 5 var det dags för synundersökning. Jag var inte blind :D Alltså, jag får köra bil, oväntat. Nu skare skickas in papper (ÄNTLIGEN) och övningsköras!!!

Nu är jag ute i Östersjäland hos mamma o co.  Alvins två stor-syskon är och hälsar på:) En av dom har en liten gullplutt de oxå hihi. Vi åt massa grillat till middag, är fortfarande riktigt mätt^^

(Alvin och Ava (som Alvin är morbror till^^)

Härnäst följer ett Urkult-inlägg.

We'll meet again my friend, kanske i en mystisk gränd...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0