Logfestish

Ja jag kom faktiskt upp. Och i tid till bussen. Hann till och med åka och lämna tillbaks jimmies dator som han glömde, men väldigt snabbt å stressat. Kela kom ner o tog emot den "Hej, varsegod, kram, jag har bråttom, hejdå." Typ^^ Men jag är stolt att jag planerade min morgon så bra och glömde nästan ingenting. Sen fick jag sova på bussen:)

Anton smsade när jag var nästan framme och frågade vart jag var. "Typ vid Skuleberget." (skulle till docksta). "Ursäkta? har du åkt FÖRBI docksta?!" Då kom jag på att skuleberget låg efter docksta haha. Jag såg berget iallafall^^ Men, när man talar om trollboet. När bussar stannar på själva bussstationer brukar jag bara stiga ur i lugn o ro, utan att plinga, det brukar inte va nå problems. Så jag var påväg ner när han började köra igen. Sen blev han typ sur när jag sa att jag skulle av. "Varför plingade du inte då? Det är det vi har stopknapparna till." Men var surgubbe då om du mår bra av det, skulle jag sagt.

Äntligen fick jag o Anton prata lite, blev massa prat och lite yoghurt. Det var det ända jag åt innan middagen på festen efter kl 7. Tanken flög tillomed förbi att stanna hemma för jag trodde jag höll på att få magsjuka eller nåt, mådde illa, hade ingen matlust och det snurrade så fort jag stod upp så jag trodde jag skulle svimma. Jag som hade planerat att äta hemskt mycket o god mat. Sen blev jag nästan glad när jag kom på att det är ju bakis jag är! haha, då visste jag iallfall att det skulle gå över. Och det gjorde det sakta men säkert.

Efter prat blev det fixa iordning oss.Temat på logfesten var ju "kom som du inte är", så Anton skulle bli glamrockare och jag nån form av tjejley chaplin. Bilder får ta och visas upp imorgon.

Anton kom på att han behövde en längre tröja, så vi satte igång och hjälptes åt att klippa ett mönster och sy en sista-minuten-tröja^^ Anton är syarN. Han körde oxå en sista-minuten-syuppare med mina byxer som var på tok för långa.

Tillsist tog jag käpp'n min (lånad, jimmies) och satte mig i bilen så for vi. Berättar lite smått om tillställningen imorn med litt bilder:)



Nu vankas det te där nere! (Är hos mami i Älandsbro). Åker hem imornkväll typ!

Is it very nearly tea-time, piglet asked.
Visstvisst, ja int ääre nå flääskt.
    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0