Kära Svea

Låtsas att det var igår, Onsdag, jag skrev det här:

Första lektionen i Svenska med Maria Lycken idag. Det var lite wierd, märks att hon verkligen försöker få ett gott rykte, men hon överdriver, bryr sig för mycket utan anledning. Fast egentligen missade jag den delen, folk här berättat vad som hände.



Jag kom till vågmannen vad jag trodde var ca 8:20 och gick till Madde som satt i foajén och sa att jag är så glad när jag kommer i tid! (Vi skulle börja halv 9). Det visade sig dock att klockan var 9:20! När jag kommer hem på kvällen ser jag att det är väckarklockan som går en timme fel, den jag kollat på på morgonen, hur fan kan DEN ställa om sig;S Jag har hört att det har vart nå konstigt med mobilen nu att de har ställt om sig o grejer, men väckarklockor? Aja, det är ett evigt mysterium.

På svenskan skulle vi skriva om Svenska dårå, jag skrev typ mest om Sara och att hon var så bra..Ville bara gråta ungefär. Fan.

Efter school, vid 4 gick jag och Emil ner på stan för att möta drama-ylva, hon hade och skulle bli intervjuade. Ja det var vad vi visste iallafall. En kille som heter Per Marklund som filmar och frilansar hade en idé om en TV-serie där han åker runt i småstäder och intervjuar folk och driver med städerna och sig själva. Intervjuerna är inte vanliga intervjuer, de är inte seriösa. Han har gjort manus som man ska följa, så de han intervjuar svarar inte som man skulle gjort på riktigt, iallafall så blev det inte så för mig och Emil xD Här kan ni se nån slags inledning som de som arbetar med det har gjort. Kära Svea kommer programmet heta alltså, om någon köper det. Och det hoppas jag, det verkar lite kuligt. Inte allvarlig helt enkelt. Klippen som vi var med på kommer oxå komma på youtube, så kanske länkar sen...^^

Sen skulle jag hämta laptopen på vågmannen, men det var "röd hubbe" :( Så jag blev handikappad... ingen dator på hela kvällen. Aja jag sov istället. Hade tänkt att då kan man ju börja jobba på svenskarapporten istället, men jag sov så sött så.

God dag, efter behag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0