En entandad bäbis eller nåt

Jag blev hämtad och åkte till Aspnäs och Esperanto-lägret ändå=) Det var hemskt trevligt, så oerhört kärleksfullt folk alltså. Endel nya oxå som inte var med förra året. Vi gick ner till vattnet, satt och pratade, spelade spel, åt random matpaj med typ "allt man kan hitta" i kändes det som^^ Sen äppelpaj. Poesistund med musik som spelades av några till. Senare blev det konsert med la perdita generatcio (esperantoband). och en annan kille som spelade, nice var det. Först dansade alla som galningar:D Sen låg alla över hela rummet halvt på varann och njöt av musiken. Det är esperantofolket det^^ xP

Kom inte till stan igen förrän vid 12, blev avsläppt i centrum och gick en kort sväng på Bittens för att kolla om det fanns känt folk där. Hittade ca 2 stycken. Gick till en kompis som hade inflyttingsfest och satt och snackade och skrattade ett tag, sedan fick jag med mig boysen till hamnkrogen där det var fullt ös med Irene Panik som spelade. jag hittade allt känt folk där och anslöt mig till marielle. hittade en gammal gerestare som bjöd på drink och cider så jao, inte sa man nej inte:) Men efter lite rännande o letande på stan bar det hem iallafall. Och ja nu sitter jag ju här, höll nästan på att glömma bort det.

Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses
Jama som en hund och morra som en blåmes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0