En annan dag bland samma dagar

Jag älskar lockigt hår! Att permanenta mig var ett av det bästa val jag gjort i mitt liv. Permanenta mig och flytta hemifrån då jag gjorde det. Ja, hihi <3 Dock hade permanentningen börjat bli lite slö med utväxt osv, men nu är det bättre igen. Tack memme för att du klippte mig!

Har gjort iordning gurkstavar och paprika att dippa och sån slags smoothie av choklad-soja-dryck och mammas hjortronglass (man tager vad man haver) och sugrör. Så nu ska det mysas lite innan jag somnar.

Idag gick jag o Kela och handlade och gick sedan hem till mig och gjorde potatisgratäng! Det gick riktigt bra, ingen av oss hade gjort det innan. Lite mer gegga skulle det vart bara. Satt och åt och såg några avsnitt av HIMYM, nize.

Senare kom Emilie och Evelina hit åsså repade vi lite på en låt som de ska köra på äbro-festen. "Deirdres samba" av Cornelis Vreeswijk. De ville att jag sku vara med och trumma på den, kul kul kul :) Det körde även igenom två andra låtar de ska köra medan jag lyssnade och njöt. Rys-sånger.

Imorn ska vi iväg allihopa till Äbro å öva en massa och planera och fixa iordning. Men nu ska jag mysa och kolla lite Doogie Howser MD. Förresten, ni som sett HIMYM, avsnittet nånstans på 3e säsången då det slutar med att Barney sitter och skriver/bloggar på datorn och det ligger nån tjej på hans säng som pratar konstigt osv ni vet. När han ler o alla skrattar. Musiken som spelas undertiden. Man måste ha sett Doogie Howser för att fatta allt det :D Se den^^



Nu myser vi ikapp, klara färdiga gå.
I min svenskarapport är det glapp, men nu ska jag må. 

Gonatt såsmåningom, var inte en sursill.
Gör precis som ni känner, men ni kan inte göra allt ni vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0