Hej bloggen

Jag måste bara få ut lite känslor. Ursäkta språket.

Vissa kanske skulle tycka att jag överreagerar, och det gör jag väl kanske, men det kan inte riktigt hjälpas. Jag har försökt komma över det och tänka framåt, men nu känner jag bara att jag vill vara arg och ledsen. Men jag vill inte tycka synd om mig själv. Jag orkar inte. Och jag har inte så lust att söka högskolan eller annat, vilket jag ska göra nästa vecka. Möjligen att den där ilskan som växer fram kan ge mig mer lust.

Det känns ungefär som att nån gjort slut med mig och jag bara vill spola tillbaks tiden och göra bättre, om jag överdriver lite.

Jag var 2 eller 3 jävla BLINKNINGAR ifrån körkortet igår. Och det är fan psykiskt jobbigt att behöva vänta flera veckor på nästa tillfälle efter nåt sånt här. Att blinka i korsningar är inte nåt som varken jag eller min körskollärare känner igen att jag brukar glömma. Jag blinkar nästan på fler ställen än jag behöver oftast. Men kanske är det nåt som fattas iallafall, eller så var jag bara hemskt trött i huvet efter att ha kört väldigt mycket den dagen. Så jävla surt. Det är bara så onööööödigt!!! Åsså säger han samtidigt som han kuggar mig att jag är alldeles för bra på att köra för dethär.

Och nu säger dom att jag inte kan boka nån mer uppkörning förrän jag betalat min skuld (?!?!) till trafikverket. Tydligen ska jag ha fått en avi för teoriprovet den 7:e, samma dag som jag skrev teorin. Har jag fått nån avi? Nej. Och nu har de tydligen höjt avgiften för att jag inte betalat i tid. Snart får jag väl förhöjd avgift på uppkörningen oxå. Jag som har så mycket pengar kan ju likagärna betala en massa extra, inga problem. Jag är less nu.


Plötsligt fick jag lite lust att bara glömma detta och åka till Pite och söka högskolan. Tack bloggen!



Kram och hej
Känslotjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0