Less Loka





Kommentarer
Veronica

Haha tack så hemskt mycket fina du! vad roligt att höra:D

2012-01-22 @ 21:41:11
URL: http://veronicadigas.blogg.se/
Madelene

Hahahahaha åh finloka! <3

2012-01-26 @ 19:29:01
Mikaela

Tööt Loka :))



Såg nu att jag inte har någon länk till din blogg på min! Inte konstigt att jag glömmer titta in här.

Pinsamt.



Haha men det tror jag väl inte :) Du är så fin i alla fall. Mage or not! Jag har i alla fall inte sett röken av nån mage? Du kan ju alltid plantera en bebis i den annars så "får du vara så tjock du vill" ;)



Visst har du fortfarande permanentat btw? Man är så van vid att se dig i lockigt att det känns som det är ditt naturliga.

2012-02-03 @ 20:12:59
URL: http://pickadoll.org
Mikaela

Ang. rökningen.

Jag gör exakt likadant. Speciellt nu då jag inte bara har mig själv att tänka på. Drar in och håller andan så länge jag kan. Det är dumt i huvudet att man faktiskt ska behöva göra så. Men jag tänker fan inte låta nån förgifta mig. Det är ju precis det man gör då man håller på så där.

Verkar vara undantag när nån inte röker istället för tvärtom. Ungefär som när nästan varenda jävel måste dricka varje helg. ;p Huga.

Det känns nästan som att jag skäms för att jag är så anti. Men det ska jag ju verkligen inte behöva göra. Dom som röker förtjänar ju inte direkt uppmuntran.

2012-02-03 @ 20:36:38
URL: http://pickadoll.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0