En sådan

Idag ville jag flytta och börja ett nytt liv. Jag vet att jag vill det nångång, men ibland känns det extra mycket. Jag behöver en nystart för att kunna bygga upp mig och må bra. Jag behöver en nystart för att insé hur jag måste göra för att må bra. Jag mår bra, men inte bra. Mitt liv är inte bra som det är nu. Och jag vet vad jag skulle behöva göra. Och det gör ont att insé det.

 

Så det blev en lugn och mysig lunch på Rutiga duken med min stärkande hälft. Det var så gott så jag glömde fota, men har ni inte smakat laxpastan på rutiga duken så gör det!! (förutom marielle).

 

 

Ch-gott! Chokladboll och Chailatte<3 har ni inte smakat det så gör det oxå. Det hade inte jag innan jag gjorde det första gången.

 

 

 

Vid det här bordet ska man sitta om man gillar socker.

 

 

 

Och sedan Uno och hemma innan "hälften" jobbar! Efter att ha solat, andats och tagit det lugnt ute på altanen. Och btw, det var väldigt roligt och rogivande att dansa jazzdans idag. Bra slut på dagen. Förutom att vi ska se på Pelle flyttar till Komfusenbo nu:)

 

 

Minä rakastan sinua



Kommentarer
Marielle

Jag håller på dig gumman! och finns här om du behöver råd eller en kram=) <3

2011-10-06 @ 20:35:35
URL: http://enmassastrunt.blogspot.com/
emmaroos

<3

2011-10-06 @ 22:16:20
URL: http://elrl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0