Frida Öhrn på Metropol


(Annika och Fiona och många många fler man kände var där. Kul att så många unga hittar sig till jazzklubben!)



Gick förbi Metropol efter dansen ikväll och kikade in. Visste inte att Frida Öhrn från Oh Laura skulle va där med en jazzuppsättning, så tur hade jag, att jag kom dit! För heeeeelt jäääävla uuuunderbaaaart var det. Bandet och Frida var awesome och improviserade med stora öron. Och hon hade sån energi och känsla så jag nästan fällde en tår av lycka. Jag satt längst fram efter paus oxå.

Hon är helt klart en förebild.





Fan vad klockan flög in i natten
Somna nu och vakna av en hink vatten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0