Det är Robin Hood jag vill ha!

Ikväll ska jag ut och äta middag hos mamma mer östersjäländarna och allt. Och min dator ska Mats förhoppningsvis få bukt med. Här är lite bilder från när jag var där i måndags:









Alvin var jättebusig och skrattig och ville bara bitas när jag skulle mata honom haha, han är rolig han. Om ni undrar vad bild 3 är förnåt så gör mamma lusbehandling på mig. (lössen var borta redan innan men man ska göra en till behandling efter typ 10 dagar iallafall). Medlet luktar lakrits, ja gillar inte lakrits men det är väl ändå helt okej (man luktar lakrits flera dagar efter oxå, helt sjukt). Dock när man behandlar så luktar det så starkt så man får ont i halsen och kan helt ärligt inte andas i princip och vill bara spy, även om man gillar lakrits. Så se till att inte behöva behandla er va^^

På kvällen kollade vi på tecknade Robin Hood och spelade schack vid en öppen brasa. Jag sov över där och på morgonen vaknade jag och kollade ut över havet. Härligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0