Repertoar

Ylva ska ändra nivån på åldern till "ung kväll" så att den även ska va till för "unga vuxna". Jag bara måste va där varje år. Dock var det så jävla bra i år så det kanske blir svårt att slå? Äh, det blir vad man gör det till.

Jag spelade tre låtar. Dessa:

 

(låt att fylla ut inledningen med)

 

 

 

(egen låt. Den kändes mycket bättre nu än på bittens på videoklippet, börjar känna mig lite lugnare med gitarren plus att det kändes som att de hade bättre utrustning på bibblan nu)

 

 

 

 

(Här kom kvällen budskap. Nånting som är tabu, främst för tjejer, som inte alls borde vara tabu. Dessutom en rolig och bra slutlåt, den är genialist och klockren enligt mig! Att leka med publiken är oxå bra. Förutbestämt eller inte. Samuel fick säga "brun" t ex. (ni vet vad jag menar om ni lyssnar på klippet))

 

 

Men nu börjar jag faktiskt bli lite yr i huvvet. Jag kommer nog sova gott iallafall.

 

 

Somna nu

Vakna utan tabu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0