Smoothie

Nu har jag sorterat och rensat och hållt på. Snart ska ni se att jag har fixat till det riktigt fint här hemma, ska möblera om oxå. Hihi, älskar att möblera om!:D Det blir som att flytta typ, och det är kul att flytta! Eller, både och iförsig. Har flyttat ett massa antal gånger från hus till hus och det är alltid blandade känslor. Men att möblera om nu kan bara bli bra alltså!:D


Jag mixade mig en välförtjänt smoothie av frukt och soyadryck, NoooooM!




Istället för att fortsätta hålla på och fixa till fram på morgonkvisten så ska jag nu gå och lägga mig bums för att komma upp rättså tidigt imorn igen och fortsätta då! Fick tips av Mika häromveckan om att det skulle va en smartare idé och fast att jag förstår det mycket väl alldeles själv så behövdes nog det tipset för att jag skulle tänka på det exempelvis just ikväll.



Sov som en frukt
Vakna av en besynnerlig lukt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0