Pingisturneringen

Det var folkhögskolans pingisturnering idag som ni kanske vet! Micket rolig! Det gick ungefär som väntat (jag vann inga matcher). Dock hade jag hoppats på att vinna åtminstone nåt set. Men nära var det! Jämt! Annika slog mig rätt hårt dock. Träningträningträning hädanefter! Nästa år! Då ni! Richard får mycket att stå i, han har ju blivit min personliga pingistränare skulle jag vilja säga. Oh no, han flyttar ju förmodligen efter nästa termin...  ..Äh, då har jag blivit så bra så då får jag lära nån annan istället. Jag skulle nog kunna förklara och lära ut tekniker väldigt bra redan nu, men hjärnan fattar lite snabbare än kroppen ibland.

Slutpingissnackat för idag!




Den dagliga bilden.


Låt mig sova
Snälla lova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0