Inför

Repade inför instrumentalkonserten (tisdag 16/11 kl 19:00 19:30 i Aulan på Kapells/Folkhögskolan Missionskyrkan) som vanligt med Mika och Martin, det kommer bli hur awesome som helst, det är så kul att spela!! Dessutom ska jag försöka mig på att spela ett solo då oxå, det övar jag oxå på förfullt. Kom och kolla du med så blir jag ännu mer nervös!:D

 


Sen övade jag massa pingis med Annika och Richard inför imorrn (pingisturnering!!). Har övat med Richard varje dag denna vecka nu. Han kan inte vara med så han tränar mig i teknik istället. Jag lär mig nåt nytt varje dag! Idag lärde jag mig att vänsterarmen ska va som katten på en svans!

... xD

Jag dog.

Kissade nästan på mig faktiskt.



(Gammal bild på Richard då han använder en väldigt gammal teknik som jag inte fått lära mig ännu.)


På Willsons jazzdans fick vi veta att vi ska va med på en uppvisning på teatern om några veckor! Kul!:D Men det blir till att fokusera rejält de få gångerna som är kvar. Men idag gick det rätt bra!:D Det var kul! Idag bestämde jag mig för att fokusera och hänga med och inte få utbrott och vilja bryta ihop som sist. Nä jag tror det kommer bli nice faktiskt!:)



(bilder från vår förra uppvisning med Willson)


Det känns bra att ha mål uppsatta och göra saker som kommer leda till nånting förutom att jag lär mig och har kul. Konsert, turnering, uppvisning. You name it. Det gillar jag.



Leva och lära
Brista occh bära




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0