En lördag med Kapells

Detta är Kapellsbergs helg! Kamratfesten!

Nu har vi ettor blivit invigda i kamratföreningen på kapells!^^ Jag råkade bli vald till Ordförande för nästa år. Haha. då ska man bara kom ihåg det tills dess då:P



Åsså har vi visat upp vårt "spex". Det blev succé! Och nu när det är gjort kan jag ju avslöja här vi gjorde parodi på några lärare åsså Martin (han i förra inlägget you know). Jag var Johan, våran slagverkslärare. Synd bara att inte han själv var där och kollade. Men det blev mycket skratt från publiken typ hela tiden, härligt!!:D Åsså stompade vi oxå en stomp som jag lärde de andra, och så snabbt de lärde sig den! Stolt man blir! Förhoppningsvis kommer det komma upp nån video såsmåningom som jag kan lägga upp här!:D Och kanske lite bilder!



Nu har jag klätt upp mig till tusen nästan och ska kila iväg till Amenta (italiensk restaurang) som vi bokat hela kvällen. Där kommer det bli trerättersmiddag och en massa dans när vi smält maten! Süper!



Min kamera har ju lagt av så... Såhär såg jag ut när vi hade slagverksmiddag på logen!




Ät tills knappen spricker
Spy av dansen innan du sticker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0