Dans och Russinlek

Jag var på Kapells idag och spelade lite marimba och lekte russinleken med smärran. Han var inte alls haj på detdär och tog fel russin 3 gånger i rad. Men jag var jättebra och fick massa russin! NomNom!




Dock kom jag inte dit bara för att leka russinleken. Danielle (danslärare på folkis) har en intensiv-dansworkshop nu onsdag, torsdag, fredag så jag var med idag:D Ska dock repa imorn så det blev bara en dansdag för mig, men åh så kul och lärorikt det var! Danielle är så bra på att förklara teknik och hur man ska tänka för att klara av något. Vi höll på från 1 till 5 med en liten fruktpaus och avslutade med lite kontaktövningar då vi skulle lyfta varann. Trevliga människor var där dessutom!:) Härligt värre!



Dansa mera
Komponera




Kommentarer
Mikaela

MEN DUUU! Russinleken!!! Det var inte igår. Minns inte alls hur man gör. Kan du berätta?

2010-11-03 @ 22:58:09
URL: http://miary.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0