Likt en...

Sovit lite de 2 senaste nätterna. Trött. Har en svag känsla av att om jag inte går och lägger mig nu så kommer jag vara precis lika trött imorn.

Var trots det på bra humör idag iallafall. Sång, lunch, slagverk, övning av söklåtar till kapells, barndans, "norr"dans (här var jag trött som faaaaaaaaan). Jag brukar hoppa och studsa för att det är så kul på dansen. Det var kul idag med men jag orkade inte hoppa och studsa. Kämpade mig igenom stegen och försökte lura kroppen att jag inte var trött.

Handla på Homebuy. Gick runt som en sengångare i hela affär'n. Gick like a sloth hem med två tunga tygpåsar (!) på cykeln (!). Gick likt en...
... upp för alla 49 trappsteg och nu sitter jag här. Yes. Yes, säger Elin hela tiden, yes! Alternativt på tyska.

Har skrivit en lista på allt som måååste göras. Det är en lång lista. Rensa?

Har druckit en varma koppen, ska käka en tack och hej leverpastej macka. Tack för visat intresse och hej.


Glyka Oneira


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0