Det hör till att ha ont

Ja igår sprang jag. Upp till högslätten, stanna och stretcha på bilden sedan för att överhuvudtaget kunna fortsätta och inte få kramp överallt, runt ett varv på elljusspåret, hem igen, stretchaaaaa. Men inte hjälper stretching mot träningsvärk när man inte är van att springa. Om jag fortsätter springa regelbundet borde jag ju tillsist skonas från träningsvärk.



Gick ner på stan idag och tränade på att gå normalt med träningsvärk. Fixade Urkult-biljetten, köpte päron, fläder och svartvinbärsdricka till isglassformarna och köpte en milkshake på donken och la mig i gräset utanför och läste. Försökte även ignorera humlorna som tycktes dras mot mig. Jag vet att dom är söta och snälla, men vad som helst som flyger upp i ansiktet på mig; nej tack. Men det var en härlig stund ändå.


(Hittade en blommar jag aldrig sett förr utanför bärnnaborg, kan behövas lite mer färg i mitt fönster bland alla torkade växter.)

Mmmmm, kyckling ska lagas!


Flyg med vinden
Tänk å va en blind en


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0