Att leva

Igår levde jag i mina cykelkläder. Första var jag med på västernorrlandscupen (en mycket liten cykelorienteringstävling) på bondsjön. Det var riktigt roligt att orientera! Villade bara bort mig litegrann och fick cykla lite väl onödiga vägar som t ex en stig som typ inte fanns längre.

 

(Jag är andra från väster. Jag är inte sådär kort, jag sitter ner på ramen om ni inte ser det.)

 

Cyklade med Emil hem till mamma i Äbro och fick middag och spelade en massa pingis. Emil lär upp mig så jag ska bli proffs. Här ovan sitter Alvin och äter upp sina tår.

Ser ni mig och Klara uppe på mitt tak där?

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0