Saker jag tycker om: Äta och sova!

Jag blev utmanad av Anna. Ångest? Och för henne tog det "nån timme" att göra det!;O Så jag klickade mig återigen in på http://www.cesmes.fi/#balls2 och insåg att det var mitt sega internet som förstörde det förut. Såhär mycket (bilden) lyckades jag get rid of på en dryg minut, vilket hade tagit en dag för mig förut om jag bara suttit med det en hel dag. Men dessvärre så blev segt igen efter ett tag... Jag hittade även min gamla kära bild. Jag hann längre på den än jag kunnat drömma om innan det blev segt och man såg bilden ganska bra. Men jag fattar inte vad det ska vara!! Bah. Varje gång jag går in på sidan går det snabbt ett tag, sen segt. Mitt internet suger. Åsså råkade jag stänga av innan jag hann printa så ni fick inte se, synd för er.



Jag sov 9-10 timmar i natt!:D Trots att jag började klockan 8 på morgonen. Klara blev rätt förvånad när hon smsade mig kl 9 på kvällen och jag sov^^

Det var asnice med curling idag på HälsaHarmoniRörelse-kursen. :D När man får tillfälle att gör nåt sånt som man inte får när man vill eller särskilt ofta ska man fan göra det ordentligt oxå!:D Ellerhur tjejer? "Äh vi kör bara en gång, vi slutar om 20 min". Men nej säger jag. "Vi kör en gång till! Vi slutar inte förrän om 20 min." Aja det var kul iallafall!::) Nästa vecka blir det skidor och vecka 4 ska vi på Exotic spa! :):):) Det ska bli underbart. Och inte behöver man betala heller:)

Jag har ätit goooood middag ikväll! Marinerad kyckling (dock färdig marinad), nudlar, CURRYSÅS, gurka! Vill ni se? Ni skaaa få se;)

 

Nu är jag för längesen lika trött som igår. Förstår inte hur jag orkat hålla mig vaken. I vanliga fall skulle jag ha lutat mig bak i soffan för att vila ögonen lite och råkat somna ett bra tag och sedan ångrat det en massa. Men det har jag inte gjort nu, ögonen har bara fallit igen några gånger. Ska ta och gå och sova nu istället:) Jag har tvättid mellan 7 och 12 imorn så! Och Historiaarbete som väntar på att bli klart......

Pussochhej for today
Turn off the light for tonight

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0