Too good to be true

Hemma från skolan igår. Kunde inte prata. Kan inte prata. Typ. Rätt kul. Men jag råkar veta att mina förkylningar brukar börja såhär, så jag tänkte att det vara bäst att stanna hemma. Jag sjukanmälde mig dock typ 3 minuter försent. Hoppas det funkade ändå.

Jag gick iallafall till matsalen, avsiktligt rätt sent för att kunna undvika att prata så mycket. Så de eftersläntrare som sa hej nickade jag bara bara åt osv. Jag är verkligen hesare än någonsin idag. Jag har gjort en ännu hesare version av Summertime oxå, men orkar inte lägga upp den nu, vet inte om jag ska göra det alls. Nån som vill höra eller?;)

Innan kl 19 knatade jag iväg till sagabio för att se Avatar med lussebrudarna. Äntligen lyckades vi hitta ett datum då alla vi 7 dvärgar kunde!!! Jag var så jävla pepp! Så vi stod där utanför allihopa medan vi sakta insåg att den inte gick klockan 7. Ingenting gick klockan 7. Jag svor lite, men jag skrattade mest. Det var bara så... ...självklart. Visst kändes det för bra för att vara sant. Alltså, jag måste bara få skratta lite till nu, brb...

hahhahahahahah hehe hahahhaha hehe
Låt mig småle

...Back:) Men jag tar på mig skulden, för jag hade kollat sagabio.com att den skulle gå klockan 19 på vardagarna. Men i slutändan hade jag inte uppfattat helt klart att vi skulle gå innan den 18:e och kopplat det till att det var efter den 18:e som den skulle gå kl 19. So... sorry girls;) Otroligt nog så lyckades vi bestämma ett nytt datum redan på plats!! Och det var ju lite smått otroligt. Nu är vi SÄKRA på att den går klockan 7 då oxå.

Vi kommer gå till historien:



Så jag gick på hemköp istället och köpte:

 

- Halstabletter, mycket skönt för min onda hals.

- Ölkorv, red devil,  bränner skönt i halsen.

- Mer halstabletter.

- Currysås, allmänt bra att alltid ha hemma.

 

Väl hemma tänkte jag att jag kan ju skriva historian istället då. Men internet hakade upp sig (som om jag behöver internet för att skriva historia?!) så jag startade om datorn för att det skulle fixa sig. Av nån anledning tog det åratal innan den lyckades starta om sig, så under den tiden hann jag somna. Wiho.

 

Sömnen slukar oss som gamar

Vi passar inte i livets uppritade ramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0