Trajning

Äntligen blev det spinne av! Efter en hel vecka utan spinningträning, jag vill ju försöka få upp formen litegrann åtminstone, till sommaren. Var dock väldigt trött idag, trodde jag skulle somna på cykeln ett tag. Blev mer pepp när snabb-låter drog igång:D Och gud så jag spurtade i slutet!

Såhär kan det se ut när man ska till att spinna;) ---->
Det är oftast bara jag som duschar där på sjukhuset efter spinningen, så jag har typ ett liten trevligt rum för mig själv^^ Dock får jag ingen massage på massagebänken... ---->



För övrigt idag har jag varit på riktigt bra humör. Spelat och sjungit inför konserten på torsdag på brännaborg (kom och kolla!:)) och fått endel positiva kommentarer om mitt hår, alltid trevligt. Johan/Slagge/Gubben funderade i några sekunder innan han kom på vad det var som var annorlunda med mig x)

Sedan vände det. Blev på "less"-humör för typ ingenting. Vet inte varför. Orkade inte ens försöka få upp humöret särskilt mycket. Ville mest gråta, för att det är skönt, inte för att jag var direkt ledsen. Samtidigt ville jag inte att nån skulle se att jag ville gråta, för det kan misstolkas. Vid sådana tillfällen vill jag inte att någon ska tycka synd om mig bara för att jag är lite vattnig i ögonen. Jag är bara lite less (av ingen anledning) och vill gråta ut lessheten. Men det kan ju ingen veta om jag inte säger det. Och jag säger inget^^ Förutom nu då. Så det kan gå när man är blå:P Nej juste, röd är jag ju.

Sov som en baotaboll
Vakna helt utan koll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0