Ett år sedan

Jag kom på att jag har fan bloggat i över ett år nu. Började förra sommarn. Ojojoj. Tänkte gå tillbaks och kolla vad jag gjorde för exakt ett år sedan, kan ju va kul. Men guess what, jag hade inte bloggat nåt för exakt ett år sedan... ...för då var jag på URKULT!!!


And guess what. Dit ska jag nu på onsdag oxå! Det ska bli så underbaaart! Urkult är hemma. Från onsdag till söndag ska jag vara hemma, sen åker jag hem, för då slutar hemma. Hemma försvinner och kommer tillbaks nästa år igen.

Men guess what. Jag har hört att det mest ska va regnigt. Ajja, va' ska man göra? Jag vill ha min regnjacke-huva som är i Umeå nånstans. Men det fixar sig nog, det ska bli underbart iallafall. Och regnar det så blir det varmt i vattnet:)




Idag var det iallafall slödag efter en fullspäckad kväll igår. Repade klockan 7 dock. Marielle var verkligen ar speedad och jag var verkligen tvärtom. Sorry babes om jag var opepp, det går över!^^


Sjung och var glad
Ta dig ett bad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0