Familjen Bernadotte

 

Det blev en mysig kväll med vindruvor, äkta päroncider och physalis som jag fick av pappa. Åsså regnar det oxå och smattrar på fönstret. Underbart. Och första avsnittet av "Familjen Bernadotte" ses.

 

 

Ibland kan jag känna att varför ska man sitta och titta på en viss familjs liv bara för att de är kända osv. Men ibland tänker jag, what ever. Jag bryr mig faktiskt inte om att tänka på nåt speciellt sätt när det gäller det. Är det intressant så är det, varesig det har den eller den anledningen.

 

Jag tycker detta första avsnitt var rättså underbart sådär:) Och kungen är riktigt rolig emellanåt x)

 

Skriv en fin text

Om en trevlig uppväxt

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0