1/4 - "Skojardagen"

Jag ringer Emil:

Emma: Hej, du vet att lägret är inställt va?

Emil: Va?!

Emma: Ja, har inte Tomas ringt dig?:O

Emil: Nä,, vadå? Inställt?

Emma: Hehe, April april! hihiihi

Emil: Aaarrrgg...


Emma: Nämen, skämt å sido, jag tror inte jag kan åka på lägret iallafall. För jag var nyss nere i källarn och såg att min cykel har gått av på mitten.

Emil: Vadå?? Ramen?

Emma: Ja precis. heheee, April april! hahahahahahah (ofta en tävlingscyklist går på nåt sånt xD)

Emil: Aaaaaaaaarrrrrrrrrgggg........


Btw, jag har inte glömt alla temadagar som varit, jag ska skriva om dom oxå, har bara inte haft tid. Hm, nångång på lovet kanske det blir. Denna dag var dock lite svår att ha bildbevis på. Men såhär glad var jag efter lurandet iallafall:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0