Hör ni musiken

Cyklade och kikade på när Malva hoppade längdhopp på briolympiaden idag. Hon slog sitt rekord, över 3 meter! Jag ville oxå vara med haha, det var ju kul ju, varför ska det bara vara för barn^^ Nostalgiskt att vara där. Sedan skyndade jag tillbaks till lektionen. Otroligt nog somnade jag inte på nån lektion även fast jag bara sov nån timme inatt. Har dock sovit middag litegrann ikväll^^ Ska strax lägga mig och läsa<3

På hälsa/harmoni/rörelse-kursen idag cyklade vi ut till smitingen lugnt och fint och njöt av de minuter solen värmde. Väl ute på stranden ställde vi oss med näsan hot horisonten och andades, tittade, blundade, lyssnade, kände. Det var skönt, lugnande. Gah, jag blir så irriterad på de som bara löjlar till sig och inte kan ta det seriöst. Sedan gjorde vi lite pilates hihi, lite rörigt blev det men vi tog stilfulla kort. Vi fikade och cyklade hem. Blev ingen promenad i skogen som tänkt.. Jag cyklade tillbaks till slagverket där det stompades för fullt. (:D)

Inatt ska jag faktiskt sova. Gå och lägga mig, läsa, sova, och vakna. Men inte för tidigt, ty jag börjar inte förrän ett tag efter eftrmiddagen tagit sin början. (ty...)

Sov gott och ett och annat
Dröm om när planet landat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0