Chicago


Fredagen blev väl inte utmärkande bra, men inte dålig heller:) Skönt med massage hela första lektionen, sen gick jag hem för att vara vettig och typ skriva reflektionen. (Jag vet att jag sagt tusen ggr att jag vart hemma för att skriva den eller så, men aldrig gjort, och ja, så blev det denna gång med.) Jag spelade rixdax istället, inför samhällskunskapsprovet på måndag. Efter det somnade jag... och sov tills det var lunch.

Men sen var det slagverk iallafall och det var kul! Ragtime gick bättre denna gång, hade ingen bryta-ihop-dag så^_^ Ahjuste, innan jobbade jag och Memme lite smått med projectarbetet. Diskuterade lite vad vi skulle ha för tema genom föreställningen och så sjöng vi lite "all that jazz". Jag visade oxå vad jag kommit på i natt. Jag dansade nämligen fram till halv 2 i natt, ofta är det då inspirationen kommer:P Tur jag skrev ner det samtidigt oxå, annars brukar man komma på jättebra saker och sedan glömma, det är dumt.

Jag lodade lite på vågmannen ett tag till innan jag gick hem för att vara vettig. Men jag hann laga middag och äta den och se på en serie och säga till Madde på msn att jag nog inte kommer orka göra nåt vettigt ikväll. Hon föreslog att jag skulle lägga mig tidigt för att kunna stiga upp i god tid för att göra det vettiga idag. Det tyckte jag lät mycket vettigt. Sen somnade jag i soffan och sov framåt midnatt. Sen gjorde jag mig iordning och gick o lade mig. Klev upp kl 12 idag, rätt hyffsat ändå tycker jag...

Idag har pappa vart här en sväng och uppmanat mig om att jag måste få undan alla öppna kartonger som står och samlar damm och gör mig allergisk och shit. Och ja, det måste jag verkligen.

Men nu ska jag iallafall äta lite rester (couscous med thaiwook och nuggets.) och se vad jag kan åstadkomma sen:)

Ha en regnig dag
Gör nåt vettigt ett tag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0